zaterdag 9 september 2017

June dress - La Maison Victor

Hopelijk hebben jullie net als ons genoten van een deugddoende zomervakantie.
Ook Villa Lika is een paar weken in vakantiemodus geweest. Maar nu zijn we weer helemaal terug om nieuwe creatieve projecten, waar we ondertussen mee bezig zijn geweest, met jullie te delen.
Zo volgde ik een tijdje geleden nog eens een naaicursus van de kvlv. 
Vorig jaar maakte ik voor ons meisje dit leuke Grace jurkje, een gratis patroon van Emma en Mona. Deze keer wou ik graag iets voor mezelf leren naaien. 
Om er een beetje in te komen, naaide ik eerst een simpel A lijn rokje met paspel uit het boek 'Allemaal rokjes' van Mme Zsazsa.
Daarna kon het echte werk beginnen en maakte ik de June Dress van La Maison Victor (LMV-zomer 2014). Een vrolijk kleedje met rugdécolleté dat relatief eenvoudig te maken is. 
De naailessen waren weer gezellig en ik kreeg veel nuttige tips. Nu ik weet hoe ik gemakkelijk een blinde rits kan naaien, zijn we gelanceerd om nog meer leuke rokjes en kleedjes te naaien!

Stof A lijn rokje: Habiba
Stof June Dress: Huis van Katoen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten